lauantai 20. lokakuuta 2012

» kato muo silmii ja kerro mitä sä näät niistä, näätsä et ne ruokoilee sun jäämistä ?



iiltoja! katoin tos viime yönä leijonakuningasta. nukkuu menin vasta tänää aamul puol kaheksalta ja heräsin klo 11. ja se että miks menin nii myöhää nukkuu oli että ku en saanu kunnolla happea , tai et mun piti oikeeesti keskittyy siihen hengittämiseen. ja sitte ku mietin koko mun elämää ja kaikkii niit ihmisii jotka oon menettäny koko mun elämäni aikana ja tällei:d muttajoo , en viiti angstaa täälä näi.
mutta tota totaaaa , aattelin huomen leikkauttaa mun hiuksist kuolleet pois mitä ei kyl oo hirveesti , ehk joku sentti vaa tai kaks. ja sit sillai vähä niiku kerroksittai muttei kuitenkaa. ja sit tos ens viiikol vois taas vaaleentaa hiuksii. tai sit vast sitä seuraaval , kattoo mite tota rahaa mihinkää ylimääräsee on ku pitäs täs ostaa kaikkee oikeesti tarpeellistaki :d esimerkiks kengät ja takki! muttanii.
tää päivä on menny vaa jillaillessa. tuli julia ja mona käymää nii katoin niiden kans leijonakuningasta :DD joo tokan kerran tän vuorokauden sisäl (y) ja en oo otellu kuviikaa hirveesti:d tai otin mä monast ja juliast mun en viiti pistää koska en oo kysyny monan vanhemmilt lupaa :D (mona on siis 3v) jajajoo. mun pitäs varmaa koht alkaa mennä nukkumaa ku väsyttää nii että huhhuh :D ja muutenki ku pitää huomen herää kymmenelt .. :d joo , taidan mennä viel käväsee fbs ja tällei ja sit nukkumaa , hyvii öit!

+ en löytäny mitää hyvää videoo mistä puhuin tuol aikasemmas postaukses. muttaaaa täs lähiaikoin tulee jonku laist videoo;)

2 kommenttia:

  1. kauan sitä perkelen videoo pitää oottaa janinaaajh :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin kaua et pääsen toho toiselle koneelle et pääsen muokkaa sitä videoo :D:D ku tos läppäris ei oo mitää videon muokkaus ohjelmii:d

      Poista